꽃들에게 희망을 2021. 12. 10. 23:13

My love is true

그대를 향한 내 사랑은 진실해요

Donovan

- 도노반

노래듣기 : https://youtu.be/aqYGF_BjAJA

 

My heart is like a flower for my love

that blooms as I hold her tenderly.

사랑을 위한 나의 마음은

내가 그녀를 다정하게 안을 피어나는 꽃과 같아요.

 

But it's rooted deep in fear, just as heavy as a tear

that whisper low her love is not for me.

하지만 당신을 향한 나의 사랑은 두려움에 깊이 자리하고 있어

사랑하는 그녀의 마음이 나를 향하고 있지 않으면

소리죽여 흐느끼는 눈물만큼이나 무거워지지요.

 

My love is true, for her it is true

and I pray, that her love is mine.

그래서 나는 기도합니다.

사랑이 진실하니, 그녀를 향한 마음이 진실하니

그녀의 사랑이 나를 향하게 해달라고.

 

My love is like the first star of the night

that brightened up the world's first darkness.

사랑은 세상의 어둠을 밝혔던

밤하늘에 처음으로 나타나는 샛별과 같아요.

 

Like love stories very old a million times been told

her eyes are worth more than bright diamonds.

백만번도 넘게 이야기해진 아주 오래된 사랑이야기처럼

그녀의 눈은 빛나는 다이아몬드보다 소중해요.

 

My love is true, for her it is true

and I pray, that her love is mine.

그래서 나는 기도합니다.

사랑이 진실하니, 그녀를 향한 마음이 진실하니

그녀의 사랑이 나를 향하게 해달라고.

 

Alone at night in my dark lonesome room

I lie awake a sadly dreaming although you're not very near.

Still I can hear your soft and tender heart a beating.

비록 당신이 아주 가까이 있지 않다고하더라도,

어둡고 외로운 방에서

슬픈 꿈을 꾸다가 혼자 깨었을 때도

나는 여전히 당신 부드럽고 따스한 심장의 소리를

들을 있답니다.

 

My love is true, for her it is true

and I pray, that her love is mine.

그래서 나는 기도합니다.

사랑이 진실하니, 그녀를 향한 마음이 진실하니

그녀의 사랑이 나를 향하게 해달라고.

posted by 푸른글2
: